WELCOME TO THE BLOG +BUDAK WENGZ STORY+.. JANGAN LUPA,,TINGGALKAN PESANAN ANDA DI SHOUTMIX SAYA TUH,LEPAS TUH,FOLLOW LA YER,,HIHIHIHI....

Thursday 26 May 2011

Terima Kasih MAK,,,terima kasih AYAH....

Aku bersyukur kerana aku diberi peluang hidup didunia nie,,tanpaMU,,aku tidak dpt melihat keindahan dunia,,
dan tanpaMU,,aku tidak dpt mengerti kasih dan sayang yg telah bnyak kau curahkan kepadaku,,,
Kerana engkau juga,aku dpt belajar erti kehidupan didunia ini,,,Sesungguhnya,,aku tidak menyangka aku akan lahir didunia ini,,Kerana,,Kalian pasti berharap aku berjaya dan bahagia,,
tetapi,aku takut jikalau aku tdk dpt memenuhi kehendak mu(emak dan ayah),,,
Walauapapun,,aku berterima kasih kepada mu atas segala yg kau telah berikan kepadaku,,
Segalanya,bermula dari engkau,,Terima kasih atas segala nya,,,, 
Aku berharap dapat membalas jasa kalian,,
Insyaallah,,,,

No comments:

Post a Comment